Torn d'Ofici i Assistència al Detingut | Torn d’Ofici i Assistència a la Persona Detinguda - Ciutat de la Justícia

INSCRIPCIONS OBERTES! IV Congrés de l’Advocacia d’Ofici a l’ICAB (2024)

Els dies 16 i 17 de maig de 2024 tindrà lloc el IV Congrés de l’Advocacia d’Ofici, organitzat per l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB).

Fri May 10 23:59:00 CEST 2024

Amb el lema “Advocacia d’Ofici. Compromesa amb la defensa dels Drets de la ciutadania”, aquest esdeveniment vol posar en valor la tasca del Torn d’Ofici i dels professionals  adscrits a aquest servei essencial.

Programa i inscripcions, aquí.

• Torn d'Ofici i Assistència al Detingut

Servei específic de Segona Oportunitat al SOJ de la Ciutat de la Justícia

Demà, dia 14 de maig de 2024, al SOJ de la Ciutat de la Justicia es posa en funcionament el servei específic de Segona Oportunitat per tal d'atendre a persones beneficiàries de Justicia Gratuita, en virtud de l'Addenda al Conveni SOJ, signada ...
  • Torn d'Ofici i Assistència al Detingut

Pagament corresponent a Assistència i Torn d’Ofici (29/04/2024)

Us comuniquem que s'ha procedit a efectuar l'ordre de pagament del 27% de les actuacions professionals del Torn d'Ofici i Assistència a la Persona Detinguda justificades al mes de febrer de 2024 i del 62% del mes de març de 2024.
  • Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ) | Torn d'Ofici i Assistència al Detingut

Celebrada a la seu de l'advocacia de Barcelona una nova a reunió de la Comissió Mixta PGME-ICAB

En el marc de la col·laboració existent en virtut del conveni de col·laboració entre l'ICAB i els Mossos d’Esquadra s’ha celebrat aquest dilluns, 8 d’abril del 2024, al Palauet Casades, una nova reunió de la Comissió Mixta d’aquestes institucions.