Comissió de Relacions Internacionals | Departament Internacional ICAB

6th International Legal Breakfast: "El món de la inversió estrangera i el comerç a Cuba"

Des del Departament Internacional del Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB), us convidem a participar en una nova edició -la 6a- dels International Legal Breakfast.

En aquesta ocasió, la persona convidada és el Sr. Ariel Mantecón Ramos, ex-President de la “Organización Nacional de Bufetes Colectivos de Cuba” (ONBC), professor adjunt de la Facultat de Dret de la Universitat de L'Havana i vicepresident de la Societat Cubana de Dret Processal.

L’International Legal Breakfast, sota el títol "EL MÓN DE LA INVERSIÓ ESTRANGERA I EL COMERÇ A CUBA. PAUTES PER A L'ASSESSORAMENT A EMPRESES I INVERSORS", tindrà lloc el proper 13 de desembre 2021 a les 9.00h a l’Aula 73 (7a planta edifici del c/ Mallorca 283).

Per participar-hi, us agrairíem que ens feu arribar a l’e-mail internacional@icab.cat el vostre nom i cognom. Les places són limitades, per la qual cosa s’atorgaran per ordre d’arribada dels e-mails.

Comissió de Relacions Internacionals | Departament Internacional ICAB

Informació general