Butlleta d'actualitat jurídica del GAJ Barcelona

PUBLICACIONS

Butlleta d'Actualitat Jurídica del GAJ Barcelona

La Butlleta d’Actualitat Jurídica és una nova iniciativa del Grup de l'Advocacia Jove de Barcelona que veu la llum l'any 2016. És una publicació de l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) que pretén servir de plataforma de difusió de coneixements jurídics entre els i les joves col·legiats/des barcelonines, agrupats/des del GAJ Barcelona.

La publicació s'estructura en les principals matèries del Dret (Civil, Mercantil, Penal, Laboral, Administratiu i Fiscal) i té la vocació de recollir les novetats legislatives amb rang de Llei, tant nacionals com de Catalunya, i comentar les normes i resolucions més rellevants dels Tribunals Superiors de Justícia, del Tribunal Suprem i del Tribunal Constitucional.

La principal novetat de la Butlleta és que els agrupats/des del GAJ Barcelona tenen l'oportunitat de dotar-la de contingut, amb les seves pròpies publicacions.  Us animem a participar com autors/es de la publicació enviant les vostres propostes i aportacions al correu advocatsjoves@icab.cat

Consulta les bases al final del darrer exemplar.

La Butlleta és una publicació trimestral editada en format electrònic.

A peu de pàgina, podeu consultar les edicions publicades fins a la data.

ISSN 2604-6784

S'han trobat 10 resultats