Número de colegiat/ada o usuari ICAB / DNI / Email

Alta/baixa de Comissions i Seccions

Formació continuada

Alta/Baixa de les Comissions de persones col·legiades i de les Seccions de la Comissió de Cultura

A l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia (ICAB) existeixen múltiples maneres d’intervenir en la vida col·legial, com serien:

• Formant part de les Comissions de Persones Col·legiades, inscrivint-se voluntàriament i sense més requisits que els que es determinin per a cadascuna d’elles d’acord amb els seus propis reglaments d’ordenació.
  • Formant part de les Seccions de de la Comissió de Cultura i Formació, que tenen com a finalitat essencial la promoció de la investigació, el desenvolupament, l’especialització en les diverses àrees del Dret, i la formació continuada.

Per donar-vos d'alta o de baixa, heu d'anar a la vostra ÀREA PERSONAL > EL MEU PERFIL > LES MEVES COMISSIONS i marcar les caselles corresponents.

A partir de la vostra inscripció, sereu informats de les activitats organitzades des de la Comissió/Secció en qüestió i rebreu tota aquella informació i documentació d’interès relacionada amb l’Àrea Concreta.

*Per donar-vos d'alta del GAJ, feu clic AQUÍ.

S'han trobat 72 resultats

Pot canviar la configuració o obtenir més informació aquí.

• Configurar
  • Acceptar