Departament de Biblioteca | Biblioteca

Club de Lectura a la Biblioteca de l'ICAB: novel·la Stein, de Agustín Comotto

El pròxim divendres 7 de juny de 2024, a les 15h, us esperem per comentar la novel·la gràfica Stein, d'Agustín Comotto.

Ell mateix ens explica la seva història personal a través de l'Andrea que recorda què estava passant a l'Argentina quan era una estudiant de Dret. Però no només això. Perquè l'obra ens parla de memòria, de justícia i de si cal elogiar i criticar les accions dels nostres avantpassats en funció d'una posició política i personal prèvia. Però, sobretot, una obra en defensa de la memòria històrica. I el millor de tot és que no s'acaba. Quan finalitzes la lectura comença llavors la reflexió. Magnífic.

La sessió serà conduïda per Xavier Vidal, llibreter de la No Llegiu i amb la participació de l’autor, d’origen argentí afincat a Catalunya.

Cal inscripció a direcciobiblioteca@icab.cat

Departament de Biblioteca | Biblioteca

Club de Lectura a la Biblioteca de l'ICAB: novel·la Stein, de Agustín Comotto

Informació general