Institut I+Dret. Institut d'Investigació i Innovació Jurídica

INSTITUT I + DRET

Institut I+Dret. Institut d'Investigació i innovació jurídica

L’Institut I+Dret, Institut d’Investigació i Innovació Jurídica (www.icab.cat/idret-institut), adscrit a la Comissió de Normativa de l’Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB), té per objectiu la investigació i la innovació jurídica en tots els àmbits del Dret i, especialment, en relació amb aquelles matèries i qüestions d’actualitat jurídica o vinculades a les noves realitats i necessitats socials, així com als canvis econòmics i innovacions científiques i tecnològiques.

L'Institut desenvoluparà projectes i programes d’estudi, de debat i de desenvolupament normatiu per a l’elaboració de propostes normatives de lege ferenda i promourà activitats formatives i divulgatives, així com publicacions en relació amb les seves finalitats.

Igualment, l’Institut I+Dret vol fomentar la col·laboració en les seves activitats d’altres organismes de l’advocacia institucional, corporacions professionals jurídiques i d’altres àmbits d’activitat, així com de les universitats, acadèmies i altres institucions jurídiques, organitzacions de consumidors i usuaris, agents i entitats socials.

VÍDEO DE PRESENTACIÓ

VÍDEO ACTE DE PRESENTACIÓ DE L'I+DRET (19/10/2021)