Altres cursos | Altres Cursos

L'Advocacia convoca concentracions davant dels jutjats el 28 de juny perquè es reactivi la Justícia

Els advocats i advocades diem prou!

Prou d’inadmissibles retards acumulats, d'un servei públic de justícia insostenible. Per això, el 28 de juny de 2023 ens concentrarem a la Ciutat de la Justícia de Barcelona a les 12h.

Per la reactivació immediata de la Justícia, t'hi esperem!

#Abogacía28junio

LA JUSTÍCIA ÉS UNA QÜESTIÓ D'ESTAT

El Consejo General de la Abogacía Española (CGAE) convoca els advocats i advocades de tot Espanya a secundar les concentracions que tindran lloc el proper 28 de juny del 2023 davant les principals seus judicials de les diferents províncies.

Seran els 83 Col·legis de l'Advocacia els que, alhora, convocaran els seus col·legiats el mateix dia i a la mateixa hora, les 12 del matí, per mostrar la seva enorme preocupació per quatre mesos consecutius de paralització de jutjats i tribunals que tenen col·lapsat el servei públic de justícia del nostre país.

La mobilització es va decidir a la sessió plenària del Consejo General celebrada divendres passat dia 16, en què es va acordar l'inici d'una sèrie d'accions perquè s'arribi a un acord que reactivi de manera immediata el servei públic de justícia.

En el cas de Barcelona, la concentració serà davant la Ciutat de la Justícia.

#Abogacía28junio

Altres cursos | Altres Cursos