Normativa | Comissió Normativa | Deganat

Presentació de l'Aliança per a la Segona Oportunitat

El dijous 15 d’abril de 2021, a les 11h, tindrà lloc a la seu del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona l’acte de presentació de l’Aliança per a la Segona Oportunitat.

Es tracta d’una iniciativa impulsada per Col·legis professionals i agents socials -que pel seu àmbit d’actuació són coneixedors de situacions de sobreendeutament- amb l’objectiu de treballar conjuntament en la divulgació del mecanisme de la segona oportunitat, incorporar la Segona Oportunitat dins la cultura econòmica i social catalana i donar empara a les accions de coordinació entre els diferents actors.

Els col·legiats/des podran seguir l'esdeveniment telemàticament per ZOOM

11h

Benvinguda de l’Excma. Sra. M. Eugènia Gay Rosell, degana de l’ICAB i presidenta del CICAC.

Intervenció de l’Excm. Sr. Ignasi Puig Ventalló, degà de Terrassa i president de la Comissió de Normativa del CICAC.

Il·lm. Sr. Jesús Sánchez, secretari de la Junta de Govern de l’ICAB.

Moderació de l’acte a càrrec de la Sra. Isabel Marqués, membre de la Junta Directiva del Fòrum de Síndics i Síndiques de Catalunya i síndica municipal de Terrassa.

Intervenció testimonial a càrrec del Sr. José Antonio Serrano.

Intervencions (2’ per persona):

• Sra. Francina Alsina, presidenta de la Taula del Tercer Sector Social de Catalunya.
  • Sr. Francesc Roig, president de Càritas Catalunya.
  • Sr. Rodrigo Cabedo, vocal de la Comissió Mercantil, Concursal i Experts Judicials del Col·legi d’Economistes de Catalunya.
  • Sr. Antoni Gómez, president del Col·legi de Censors Jurats de Comptes de Catalunya.
  • Sr. Maria Rosa Monreal, presidenta del Col·legi d’Educadores i Educadors Socials de Catalunya.
  • Sr. Guillermo Mattioli, degà del Col·legi de Psicologia de Catalunya.
  • Sra. Mercè Civit, tresorera del Col·legi Oficial de Treball Social de Catalunya.
  • Sr. Jordi Giró, president de la Confederació d’Associacions Veïnals de Catalunya.
  • Sr. Josep González, president de la Fundació PIMEC.
  • Sr. Antoni Abad, president de CECOT.
  • Excm. Sr. Jaume Fàbrega, president del Consell General de Cambres de Catalunya.
  • Sr. Antoni Cañete, president de PIMEC, que clourà l’acte.

INSCRIPCIONS PER ZOOM

Normativa | Comissió Normativa | Deganat