Deganat | Conferència

Webinar: 'L'Advocacia i la Procura de Barcelona davant el post COVID-19. Reptes i oportunitats'

L'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona i el Col·legi de Procuradors dels Tribunals de Barcelona organitzen un webinar amb l’objectiu d’analitzar els reptes i oportunitats que la COVID-19 planteja a ambdós col·lectius professionals, els quals han vist com la paralització de la justícia arran de l’estat d’alarma ha alterat les dinàmiques de treball dels despatxos de l’advocacia i de la procura i ha posat de manifest les mancances de l’Administració de Justícia.

PONENTS:
Mª Eugènia Gay, degana del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona.
Ángel Quemada, degà del Col·legi de Procuradors dels Tribunals de Barcelona.

MODERA:
Jesús G. Albalat, periodista especialitzat en temes de tribunals de El Periódico de Catalunya.

Deganat | Conferència

Informació general