SOOP - Servei d'Ocupació i Orientació Professional - Borsa de Treball i Emprenedoria

6a Fira de l'Ocupació ICAB 2022 del 2 al 5 de maig de 2022

El Servei d’Ocupació i Orientació Professional (SOOP) de l’ICAB organitza una nova edició de la Fira de l'Ocupació.  Del 2 al 4 de maig de 2022, tallers innovadors PRESENCIALS. 5 de maig, Fira de l'Ocupació Virtual.

Mon May 02 15:00:00 CEST 2022

Aquest 2022, amb moltes novetats, ofereix tota una setmana d’activitats per a l’actualització de competències, coneixements i eines pràctiques sobre les principals tendències al sector legal.

Del 2 al 4 de maig 2022 FORMAT PRESENCIAL, a través de:

• TALLERS INNOVADORS, WORKSHOPS I SESSIONS I VISITES GUIADES

PROGRAMA D’ACTIVITATS I INSCRIPCIONS

DIA

HORARI

ACTIVITATS formatives i de networking

TALLER INNOVADOR: Títol: Com sóc i com em veuen. Descobreix la teva marca

WORSHOP: Títol: Converses constructives per millorar el rendiment: el feedback

12.30 – 13.15h

VISITA GUIADA A LA BIBLIOTECA, amb l’objectiu de donar a conèixer tot el seu llegat i les sales que l’alberguen.

La inscripció és obligatòria i gratuïta (firaocupacio@icab.cat) i les places són limitades, a un màxim de 20 persones per visita.

10.30 – 11.15h

TALLER INNOVADOR: Ja soc graduat/ada en Dret  i ara que?

11.30 – 12.15h

TALLER INFORMATIU: Formació ICAB i Oportunitats internacionals – The Euro Lawyers Echange Program

TALLER INNOVADOR: Títol: Claus per emprendre: de la idea al pla d’empresa

TALLER INNOVADOR: Títol: Present i futur de l'advocacia digitalitzada

PROMOCIONS ESPECIALS PER ALS PARTICIPANTS

SOOP - BORSA DE TREBALL

Les persones inscrites a la Fira de l'Ocupació ICAB poden demanar la primera orientació gratuïta per millorar el seu currículum, carta de presentació i entrevista, els consells previs que necessites, demana la teva cita al soop@icab.cat. Promoció vàlida fins al 4 de maig.

SOOP - EMPRENEDORIA

Si ets emprenedor o vols emprendre, aquí tens el suport que necessites tant per crear el teu propi negoci com per consolidar-lo, t'ajudem i acompanyem en el teu creixement professional, demana cita a empren@icab.cat, SOOP-Advocacia Emprenedora.

ESTUDIANTS DE GRAU I MÀSTER D’ACCÉS  PODRAN FER-SE ASSOCIATS/DES DE L’ICAB.

Si formalitzen aquesta condició durant la Fira, tindran el primer any del carnet d’associat/ada gratuït* (a partir del segon any 8,33€ mensuals)

Per a més informació, envieu un e-mail a firaocupacio@icab.cat