Secretaria de Junta de Govern | Premis, Beques i Subvencions

Atorgat el Premi Memorial Pedro Martín García 2020 sobre Dret processal penal

El Premi Memorial Pedro Martín García, destinat a guardonar l’excel·lència d’un treball o article sobre Dret processal penal, va ser instituït l’any 2015 per l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona per honrar la memòria del Sr. Pedro Martín García, qui fou president de la Secció 2a de l’Audiència Provincial de Barcelona i considerat com a un paradigma de professionalitat, rigor jurídic i respecte a l’advocacia.

Wed Jan 27 16:11:03 CET 2021

El Jurat de l’edició 2020 del Premi, integrat pel Sr.  José Carlos Iglesias i  pel Sr. José Alberto Coloma, magistrats de la Secció 2a de l’Audiència Provincial de Barcelona, pel Sr. Miguel Capuz, president de la Secció de Dret Penal de l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB), pel Sr. Daniel Martín, secretari de la Secció de Dret Penal de l’ICAB, per la Sra. Carmen Valenzuela, diputada de la Junta de Govern de l’ICAB i pel Sr. Carlos Echavarri, diputat de la Junta de Govern de l’ICAB, reunit en sessió de 21 de gener de 2020, ha atorgat el Premi Memorial Pedro Marín García 2020 a:

• Sra. Maria Riera Roig i Sr. Pere Joan Perete Horrach pel seu treball conjunt "Reflexiones sobre la declaración extemporánea del investigado a la luz del nuevo articulo 324 de la Ley de Enjuiciamiento Criminal. Límites al derecho de defensa”.

Ell lliurament d’aquest Premi tindrà lloc quan les circumstàncies sanitàries ho permetin en el marc d’un acte organitzat per l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona.

Barcelona, 21 de gener de 2021

• Biblioteca | Novetats Jurídiques / Jurisprudència | Premis, Beques i Subvencions

Subvencions, premis i beques del 22 al 28 de març del 2024

La Biblioteca de l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) recopila cada setmana els premis, beques i subvencions que poden resultar d'interès per a les persones col·legiades.
  • Titulars

Diputats/des de Guàrdia ICAB

Podeu consultar el calendari dels Diputats de Guàrdia del Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) de cada mes, actualitzat, a la pàgina web col·legial. El trobareu a EL COL·LEGI>CONEIX EL COL·LEGI>Diputats/des de Guàrdia.
  • Premis i Beques | Premis, Beques i Subvencions

Concurs Contes d'Advocats/des. Edició XXV (2024)

El termini de presentació de contes serà fins al 28 de juny de 2024.