Consejo General de la Abogacía Española (CGAE) | Titulars

CGAE: Eleccions per cobrir dues places de conselleres i consellers electius

El Ple del Consejo General de la Abogacía Española, en la sessió de 9 de febrer de 2024, va adoptar l'acord de convocar eleccions per cobrir DUES PLACES DE CONSELLERES I CONSELLERS ELECTIUS, PROFESSIONALS DE L'ADVOCACIA DE RECONEGUT PRESTIGI AMB MÉS DE QUINZE ANYS D'EXERCICI PROFESSIONAL, PREVISTES EN L'ARTICLE CENT DE L'ESTATUT GENERAL DE L'ADVOCACIA ESPANYOLA (EGAE), APROVAT PER REIAL DECRET 135/2021, DE 2 DE MARÇ, conforme a continuació es detalla:

Tue Feb 20 18:05:13 CET 2024

LLOC, DATA I HORA DE LES ELECCIONS

Les eleccions tindran lloc durant la reunió del Ple del Consell que se celebrarà el 22 de març de 2024, al Saló de Plens de la seu del Consejo General de la Abogacía Española, Paseo de Recoletos 13, 28004 Madrid.