Comunicació (Premsa, Web i Món Jurídic) | Notes de Premsa

CONVOCATÒRIA DE PREMSA: L’ICAB presenta el 1r Congrés Europeu sobre la Segona Oportunitat , que se celebrarà els dies 17 i 18 de novembre  en format  presencial i online

Esmorzar exclusiu informatiu per a premsa

Thu Nov 11 00:40:00 CET 2021

Barcelona, 11 de novembre. El vicedegà del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona i diputat responsable de la Comissió de Normativa, Jesús Sánchez, la tresorera de la Corporació i responsable del Grup de la Segona Oportunitat, Yvonne Pavía, i els advocats i membres del Grup de la Segona Oportunitat de l’ICAB, Martí Batllori i Miguel Ángel Salazar, protagonitzaran el proper dilluns, 15 de novembre, a les 10h, un esmorzar exclusiu per a periodistes especialitzats com a trobada informativa prèvia a la celebració del 1r Congrés Europeu de la 2a Oportunitat.

Durant l’acte:

- Es donarà a conèixer en què consisteix el mecanisme de la segona oportunitat, el debat envers la proposta de la reforma legislativa presentada pel Ministeri de Justícia i les al·legacions presentades per l’ICAB.

- Es presentarà el programa del 1r Congrés Europeu de la 2a Oportunitat, que tindrà lloc els dies 17 i 18 de novembre en format presencial i online.

-S’oferiran dades estadístiques sobre l’ús d’aquest mecanisme i sobre la realitat social actual en matèria d’insolvència  personal.

-També es comptarà amb el testimoni d’una persona que va trobar solució als seus problemes econòmics després d’acollir-se a aquest mecanisme.

Es demana confirmar assistència a l’esmorzar informatiu exclusiu per a premsa indicant el nom i cognoms del periodista, mitjà i mòbil de contacte a: comunicacio@icab.cat

ESMORZAR INFORMATIU DE PREMSA

Acte:

Dia:

Dilluns, 15 de novembre a las  10h

LLoc:

Col·legi de l’Advocacia de Barcelona
Esmorzar informatiu de premsa presencial
– 8a planta (Mallorca 283)-