Comissió de Protecció dels Drets dels Animals | Notes de Premsa

CONVOCATÒRIA DE PREMSA: La Comissió de Protecció dels Drets dels Animals de l’ICAB celebra el seu 20è aniversari amb una Jornada Commemorativa aquest divendres, 1 de juliol

Wed Jun 29 20:18:00 CEST 2022

Barcelona, 29 de juny de 2022. La Comissió de Protecció dels Drets dels Animals (CPDA) del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB), creada l’any 2002 i pionera a tot l’Estat, celebrarà aquest divendres, 1 de juliol, les seves dues dècades d’existència contribuint al canvi de paradigma en la societat en relació al reconeixement i protecció dels drets dels animals. I ho farà amb una Jornada Commemorativa a la seu col·legial que servirà per posar de manifest l’evolució positiva en aquesta matèria des de la perspectiva legislativa, social, judicial, policial i veterinària.

L’acte inaugural tindrà lloc a les 9:30h i comptarà amb la participació del degà de l’ICAB, Jesús M. Sánchez, la diputada responsable de la Comissió de Protecció dels Drets dels Animals del Col·legi, Carmen Valenzuela, el degà emèrit Jaume Alonso-Cuevillas Sayrol; la presidenta de la CPDA de l’ICAB, Magda Oranich; i el degà del Col·legi d’Advocats de Terrassa i president de la Comissió de Protecció dels Drets dels Animals del Consell de l’Advocacia de Barcelona, Ignasi Puig Ventalló.

Podeu consultar el programa complet de la Jornada commemorativa del 20è Aniversari de la creació de la Comissió de Protecció dels Drets dels Animals (CPDA) de l’ICAB aquí.

* En cas de voler seguir alguna de les ponències de la Jornada, es prega enviar nom i cognoms del/la periodista, mitjà i telèfon de contacte a: comunicacio@icab.cat

JORNADA  20è ANIVERSARI CPDA

Acte:

Jornada commemorativa 20è Aniversari creació Comissió de Protecció dels Drets dels Animals (CPDA) ICAB

Dia:

Divendres, 1 de juliol de 2022, de 9:30h a 14h.

Lloc:

Sala d’Actes Col·legi de l’Advocacia de Barcelona
(Entrada Palauet Casades, Mallorca 283)