Normativa | Comissió Normativa | Comunicació (Premsa, Web i Món Jurídic) | Notes de Premsa

CONVOCATÒRIA DE PREMSA: L'advocacia de Madrid i Barcelona presenta les noves propostes per actualitzar i adequar la legislació a les necessitats i demandes actuals de la societat

• Dilluns que ve 17 d'octubre, a les 13:00h a l'ICAM, els Col·legis de l'Advocacia de Madrid i Barcelona donaran a conèixer les modernes iniciatives de desenvolupament normatiu pels seus respectius instituts de recerca jurídica
  • Ocupació il·legal, multi-reincidència, canvi de circumstàncies o clàusula “rebus sic stantibus”, mesures en Dret de Família, desheretament per maltractament psicològic o assistència jurídica gratuïta, entre altres matèries a tractar
Thu Oct 13 09:00:00 CEST 2022

Dilluns que ve 17 d'octubre, a les 13:00h a la seu de l'ICAM, els Col·legis de l'Advocacia de Madrid i Barcelona donaran a conèixer les seves últimes propostes per actualitzar i adequar la legislació a les necessitats i demandes actuals de la societat en diverses matèries d'interès social i econòmic, com ara l’ocupació il·legal, multi-reincidència, família o accés a la justícia.

Les iniciatives, elaborades a través dels instituts de recerca jurídica I+D ICAM i I+DRET, es presentaran públicament a la Sala d’Actes del col·legi madrileny en un acte que comptarà amb la participació del president dels dos instituts, Javier Orduña, Catedràtic de Dret Civil de la Universitat de València i Exmagistrat de la Sala 1a del Tribunal Suprem.

A més, intervindran en l'acte el degà del Col·legi de l'Advocacia de Barcelona, Jesús M. Sánchez; la degana de la Facultat de Dret i Empresa de la Universitat Abat Oliba CEU, Mª Jesús Pesqueira; l'advocat i diputat en funcions responsable de Seccions de l'ICAM, Eugenio Ribón; i la Coordinadora de l'Àrea de Formació de l'ICAB, Cristina Vallejo Ros.

Més informació i acreditacions a gabinetedeprensa@icam.madrid