Comunicació (Premsa, Web i Món Jurídic) | Arenys de Mar | Notes de Premsa

CONVOCATÒRIA DE PREMSA: Presentació del nou Servei d'Intermediació en Deutes de l'Habitatge a Arenys de Mar

El SIDH s'adreça a les persones que no poden fer front al pagament de la hipoteca de l'habitatge principal, i té l'objectiu d'oferir assessorament jurídic i intermediació amb les entitats financeres.
Mon Feb 23 00:00:00 CET 2015

La Diputació de Barcelona presentarà demà dimarts, 24 de febrer,  el nou Servei d'Intermediació en Deutes de l'Habitatge (SIDH) a Arenys de Mar, que ha posat en marxa amb la col·laboració de l’Ajuntament, el Consell Comarcal del Maresme, la Generalitat de Catalunya (Ofideute) i el Col·legi d'Advocats de Barcelona.

En la presentació del SIDH hi intervindran:

• Carmen Valenzuela, diputada de la Junta de Govern del Col•legi d'Advocats de Barcelona
  • Neus Serra, consellera de Benestar Social i Educació del Consell Comarcal del Maresme
  • Josep Oliva, diputat de Benestar Social, Salut Pública i Consum, Igualtat i Ciutadania de la Diputació de Barcelona.
  • Carles Sala, secretari d'Habitatge i Millora Urbana del Departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya.
  • Estanislau Fors, alcalde d’Arenys de Mar

CONVOCATÒRIA

Acte: Presentació del nou Servei d'Intermediació en Deutes de l'Habitatge a Arenys de Mar
Dia i hora: Dimarts 24 de febrer, a les 12h