Comunicació (Premsa, Web i Món Jurídic) | Notes de Premsa

CONVOCATÒRIA DE PREMSA: Taula Rodona a l’ICAB sobre la contextualització del Delicte de Sedició d'acord amb la legislació dels països europeus

Serà el proper dilluns 28 de novembre, a les 18.30h, a la seu del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona

Fri Nov 25 15:54:02 CET 2022

Barcelona, 25 de novembre del 2022. L'Institut I+Dret del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona ha organitzat per al proper dilluns 28 de novembre, a les 18.30h, la taula rodona “Contextualització del Delicte de Sedició d'acord amb la legislació dels països europeus”.

L’acte serà presentat per Jesús M. Sánchez García, degà del Col·legi de l'Advocacia de Barcelona i hi intervindran com a ponents:

• Esther Giménez-Salinas i Colomer. Síndica de Greuges de Catalunya
  • Miguel Pasquau Liaño. Magistrat de la Sala Civil i Penal del Tribunal Superior de Justícia d'Andalusia
  • Jacobo Dopico Gómez-Aller. Catedràtic de Dret Penal a la Universitat Carlos III de Madrid
  • Gonzalo Quintero Olivares. Catedràtic de Dret Penal Ad Honorem Universitat Rovira i Virgili

Moderarà la taula, Mª Jesús Pesqueira Zamora, degana de la Universitat de Dret i Empresa de la UAO i Coordinadora de l’Institut I+Dret de l'ICAB

L’Institut I+Dret és un clúster d’excel·lència en formació, investigació i innovació jurídiques que amplia de forma pionera l’activitat del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona en matèria de ciència jurídica amb la voluntat d’aportar pensament i experiència als canvis de paradigma normatius i socials.

* Es prega confirmació d’assistència indicant nom i cognoms del periodista, mitjà i mòbil de contacte a comunicacio@icab.cat

CONVOCATÒRIA DE PREMSA:

Acte:

Dia:

Dilluns, 28 de novembre a les 18.30h

Lloc:

Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (Mallorca 283)

Acte presencial