Comissió d'Advocats/des Mediadors/des | Centre ADR - ICAB (Centre per a la Resolució Alternativa de Conflictes)

Canvi d’ubicació del CEMICAB

Us volem informar dels innovadors canvis que aplicarem a partir del 3 de setembre de 2018 en relació a la nova ubicació del Centre de Mediació de l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (CEMICAB). Es trasllada al c/ Mallorca, 283, 1a planta.
Thu Aug 02 00:00:00 CEST 2018

Amb l’objectiu de donar un impuls definitiu de la Mediació com a sistema ideal de resolució alternativa de conflictes, s’aplicaran una sèrie de canvis que afecten a la ubicació del Centre, la seva interrelació amb la resta de sistemes d'ADR, i tota la formació continuada i especialitzada que us oferirem a partir del nou curs.

A partir d’ara, el Centre de Mediació disposarà d’un nou espai integrat juntament amb la resta de serveis col·legials, en l’edifici del carrer Mallorca, amb la voluntat d’adequar-lo i dotar-lo dels millors mitjans tècnics i professionals necessaris, per tal de constituir-se en un centre de referència de la mediació, i de la resta de sistemes de resolució alternativa.

Per aquest motiu traslladarem el centre de mediació i arbitratge a la primera planta de les oficines del ICAB, on s’està treballant per rehabilitar fins a quatre sales per a la pràctica de la mediació, l’arbitratge i altres ADR, insonoritzant-les per dotar-les de les garanties de confidencialitat exigibles, creant espais confortables que facilitin el diàleg, així com la instal·lació de sistemes per gravar les sessions i les vistes en cas de ser necessari.

Des del dia 3 de setembre de 2018 ja estarà operatiu el centre a la seva nova ubicació, tot i que les obres de rehabilitació tindran una durada estimada de dos mesos.

Per últim, esperem poder donar-vos en breu la data de la inauguració oficial del nou centre, que tindrà lloc la segona quinzena del mes d’octubre.