Departament de Biblioteca | Formació ICAB

Cicle de conferències de Dret per a no juristes 2018

La Sala de Dret Marítim de la Biblioteca de l’ICAB acollirà el proper dimarts 16 de gener, a les 19h, la presentació del llibre ‘Sense cadàver’, de la Fàtima Llàmbrich. L'obra dissecciona el cas del Ramon Laso, el primer condemnat per homicidi sense haver trobat el cadàver. Entrada lliure. Aforament limitat.
Fri Jan 12 00:00:00 CET 2018

Es prega confirmació a:

biblioantic@icab.cat

Aquesta serà la primera activitat del Cicle de conferències de Dret per a no juristes 2018 que organitza el Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB) i que té com a objectiu acostar el Dret a la ciutadania.

DRET PER A NO JURISTES 2018

• 16 de  gener de 2018. Presentació del llibre de Fàtima Llàmbrich (periodista) “Sense cadàver”.
  • 20 de febrer de 2018. Conferència d’Eduard Sagarra (Professor Titular de la UB i president de l’Associació per a les Nacions Unides) amb el títol “Asil, refugi, ordre de recerca, extradició : clarificant conceptes”
  • 20 de març de 2018. Conferència de Carlos Echavarri (advocat penalista), amb el títol “Els Casos mediàtics”
  • 17 d’abril de 2018. Conferència de Josep M. Torres Lliteras (advocat), amb el títol “La problemàtica de les adopcions internacionals”
  • 15 de maig de 2018. Conferència de Josep Capdeferro (professor “Història del dret” de la UPF) amb el títol “Les Constitucions històriques de Catalunya”
  • 19 de juny de 2018. Conferència Núria Flaquer (advocada), amb el títol “Els Discapacitats tenen drets?”
  • 18 de setembre. Conferència d'Albert Toledo (advocat laboralista), amb el títol “Religió i lloc de treball”
  • 16 d’octubre. Conferència de Maria Teixidor (advocada i membre de la Junta del FCB), amb el títol ”Què entenem per drets d’imatge dels jugadors de futbol”
  • 20 de novembre. Conferència de Jordi Romaní (advocat). ·Podem copiar-ho tot gràcies a Internet? Els dret de propietat intel·lectual·
  • 18 de desembre. Conferència de Xavier Pons (catedràtic de dret constitucional a la UB). amb el títol “El dret a la autodeterminació és un dret fonamental o constitucional?”