Departament de Biblioteca (DSI) | Biblioteca

Concert de jazz i balades a la Biblioteca del Col·legi de l'Advocacia de Barcelona

El cicle "Música de qualitat al Palauet Casades" ha començat el dimecres 22 de febrer de 2023 amb un concert de jazz i balades a càrrec de joves intèrprets a la Sala de Lectura de la Biblioteca de l'ICAB.

Thu Feb 23 11:22:51 CET 2023

En aquest recital han participat els músics Albert Compte Peña (saxofó) i Ferran Gallart i Moyano (violí), que han  interpretat el següent repertori:

- Affirmation – José Feliciano

– Crystal Silence – Chick Corea

– Chega de Saudade – Antonio Carlos Jobim

– Beautiful Love – V. Young

– In a Sentimental Mood – Duke Ellington

– How Insensitive – A.C. Jobim

– These Foolish Things – Jack Strachey

– There Will Never Be Another You – Harry Warren

– All The Things You Are – Oscar Hammerstein

– Goodnight Julia – Yoko Kanno

Aquest ha estat el primer d’un conjunt de concerts que es faran al Palauet Casades, seu històrica de l'ICAB. El proper tindrà lloc el dia 22 de març de 2023, a les 18.30h. El concert anirà precedit d'una visita al Palauet i a la Biblioteca amb un preu especial de 15 € per a les persones col·legiades i de 25 € per a la resta de públic.

En comprar l’entrada, cal marcar la condició de col·legiat/da (i mostrar el carnet el dia del concert) per tal d’aplicar el descompte:

Música de qualitat al Palauet Casades

Els propers mesos de febrer i març de 2023, el Palauet Casades acollirà dos concerts a càrrec de joves intèrprets. Les actuacions tindran lloc en un entorn ben especial, el primer a la Sala de Lectura de la Biblioteca i el segon al magnífic Pati ...