Comissió d'Advocats/des Mediadors/des | Comissió d'Arbitratge | Centre ADR - ICAB (Centre per a la Resolució Alternativa de Conflictes) | Formació ICAB

Conferència: ‘L’Arbitratge en els conflictes mercantils dels contractes de transport’. Reserva ara la teva plaça!

El Centre ADR de l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB), conjuntament amb la Comissió d’Arbitratge del Col•legi, obre les inscripcions per a la conferència titulada ‘L’Arbitratge en els conflictes mercantils dels contractes de transport’, que tindrà lloc el pròxim dijous 28 de març, a les 19h, a l’Aula 75 de la seu col·legial (c/ Mallorca, 283).
Tue Mar 19 00:00:00 CET 2019

La conferència tindrà com a ponents al subdirector general d’Orientació del Transport i Desenvolupament Sectorial, Josep Maria Fortuny Olivé, i al cap del Servei de la Junta Arbitral de Transports de Catalunya, Xavier Hormigos Mesa. Moderarà la taula el diputat de la Junta de Govern de l’ICAB Frederic Munné Catarina, l’advocat i àrbitre responsable del centre ADR i de la Comissió d’Arbitratge del Col·legi.

L’assistència a la conferència, de caràcter gratuït, computarà com a formació continuada de conformitat amb l’article 21 del Decret 135/2012. Es lliurarà un diploma a mode de certificat a tots els assistents un cop finalitzada la formació.

El Centre integral de Resolució Alternativa de Conflictes (ADR) de l’ICAB té com a objectiu fomentar, difondre i consolidar la mediació i l’arbitratge entre l’advocacia i la ciutadania.

Recorda que per poder assistir t’has d’inscriure on-line per tal d’assegurar la teva plaça a la conferència. Les places són limitades!

Per a més informació i inscripcions fes clic aquí.