Conferències Comissions | Comissió d'Advocats/des Mediadors/des | Centre ADR - ICAB (Centre per a la Resolució Alternativa de Conflictes) | Formació ICAB

Conferència on-line: 'Arbitratge post-COVID-19: una via alternativa, ràpida i adaptable a la nova realitat'

El Centre ADR - ICAB de l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) organitza el divendres 22 de maig, a les 12h, una conferència on-line en què s'analitzarà l'arbitratge com a una via alternativa i rápida de resolució de conflictes en la realitat posterior al COVID-19. Presentarà la sessio Mª Eugènia Gay, degana de l'ICAB, i la moderarà Frederic Munné, diputat de la Junta de Govern de l'ICAB.
Fri May 15 00:00:00 CEST 2020

Els ponents de la conferència són Juli de Miquel Berenguer, advocat i àrbitre, President del Tribunal Arbitral de Barcelona, Francisco Javier Orduña Moreno, catedràtic de Dret Civil a la Universitat de València, ex magistrat del Tribunal Suprem, José Carlos Fernández Rozas, catedràtic de Dret Internacional privat de la Universitat Complutense de Madrid, i José María Alonso Puig, advocat i àrbitre, degà del Ilustre Colegio de Abogados de Madrid.

La degana de l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona, Mª Eugènia Gay i Rosell, s'encarregara de fer la presentació. La sessió serà moderada per Frederic Munné Catarina, advocat i àrbitre, diputat de la Junta de Govern, responsable del Centre ADR-ICAB i de la Comissió d'Arbitratge de l'ICAB.

L'assistència a aquesta Jornada computarà com a formació continuada de conformitat amb l'article 21 del Decret 135/2012.

La conferència es desenvoluparà de forma on-line mitjançant un sistema de videoconferència.