Conferències Comissions | Comissió de Dones Advocades | Comissions

Conferència on-line: 'Estratègies i legislació enfront de la crisi de la COVID-19: reflexions des d’una perspectiva feminista'

La Comissió de Dones Advocades de l'Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB) organitza el dilluns 18 de maig, a les 17h, una conferència on-line on s'analitzarà si les estratègies i la legislació desplegades derivades de la crisi sanitària per COVID-19 han tingut en compte la perspectiva de gènere.
Wed May 13 00:00:00 CEST 2020

Les ponents de la conferència són Katharina Miller, presidenta de l'Associació Europea de Dones Juristes, i Mercedes Martínez, inspectora de treball i professora de la Universitat de Girona. La sessió serà moderada per Marina Roig i Andrea Accuosto, vocals de la Comissió de Dones Advocades de l'ICAB.

La conferència es desenvoluparà de forma on-line mitjançant un sistema de videoconferència.

• Comissions

• Mallorca, 283
      08037 Barcelona , Barcelona (Espanya)
    • 93 496 18 80