Conferències Comissions | Comissió de Cultura / Formació | Secció de Dret Mercantil

Conferència on-line: 'Propostes per a un nou Dret de Família'

El dijous 11 de juny, a les 12 hores, l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) organitza una conferència on-line on s'analitzaran i proposaran reformes en el dret processal en l'àmbit de família. Presentarà la sessió Mª Eugènia Gay, degana de l'ICAB.
Fri Jun 05 00:00:00 CEST 2020

Moderarà la conferència Cristina Díaz-Malnero, advocada i presidenta de la Secció de Dret de Família de l'ICAB.

Hi participaran com a ponents Isabel Winkels, advocada i membre de la junta directiva de la Plataforma Derecho&Familia; Delia Rodriguez, advocada; Escarlata Gutiérrez, fiscal; Natalia Velilla, magistrada del Tribunal Superior de Justicia de Madrid i Susanna Antequera, advocada i sòcia fundadora de la Plataforma Derecho&Familia.

La conferència es desenvoluparà de forma on-line mitjançant un sistema de videoconferència.