Conferències Comissions | Torn d'Ofici i Assistència al Detingut | Comissió de Cultura / Formació | Torn d’Ofici i Assistència a la Persona Detinguda - Ciutat de la Justícia | Formació ICAB

Conferència on-line: 'Torn d'ofici. Nous escenaris i impacte de les noves tecnologies'

Tindrà lloc el dijous 9 de juliol de 2020, a les 17h, en format de videoconferència. Inscripcions ja disponibles!
Mon Jun 29 00:00:00 CEST 2020

El Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) organitza el dijous 9 de juliol de 2020, a les 17h, la conferència on-line 'Torn d'ofici. Nous escenaris i impacte de les noves tecnologies'. La degana, Mª Eugènia Gay, presentarà la sessió, que estarà moderada per Carmen Valenzuela, diputada de la Junta de Govern responsable del Torn d'Ofici.

Hi participaran com a ponents Guillermo Plaza, degà del Col·legi d'Advocats de Burgos; Antonio Navarro, degà del Col·legi d'Advocats de Cartagena; Inmaculada Clemente, vocal de la Comissió d'Igualtat i contra la Violència de Gènere del Col·legi d'Advocats de Cáceres; José Ramon Ramírez, secretari del Col·legi d'Advocats de Cáceres; Mar Hermano, advocada, consellera d'empreses i diputada de la Junta de Govern del Col·legi d'Advocats de Sevilla, i Yolanda Álvarez, presidenta de la Delegació de El Bierzo del Colegio de Abogados de León.

La conferència es desenvoluparà de forma on-line mitjançant un sistema de videoconferència.

INSCRIPCIONS ON-LINE VIA ZOOM