Comissió d'Advocats/des Mediadors/des | Centre ADR - ICAB (Centre per a la Resolució Alternativa de Conflictes) | Premis, Beques i Subvencions

Convocada la primera edició del Premi Acord

Coincidint amb la celebració del I Congrés de Mediació de l'Advocacia, l'Il·lustre Col·legi d’Advocats de Barcelona (ICAB) convoca la primera edició del Premi Acord per a persones Llicenciades o Graduades en Dret. La data límit de presentació és el 28 de febrer de 2015.
Mon Feb 09 00:00:00 CET 2015

Bases

1. El premi està dotat amb 1.000 euros.
  2. Podran optar al Premi les persones Llicenciades o Graduades en Dret.
  3. El premi està destinat a guardonar un article, assaig o llibre que versi sobre La mediació i l’exercici de l’advocacia.
  4. Els treballs que optin al Premi hauran de presentar-se a la Secretaria de l’Il·lustre Col·legi d’Advocats de Barcelona (carrer Mallorca, 283, 08037 Barcelona) i la data límit de presentació serà el 28 de febrer de 2015. Per a aquells treballs enviats per correu certificat, la data del mata-segells determinarà l'acceptació o no de l'enviament.
  5. No podrà presentar-se al el concursant que participi en un altre Premi jurídic convocat per aquesta Corporació durant el 2014.
  6. Podran optar al premi les comunicacions que es presentin al I Congrés de Mediació de l'Advocacia que se celebrarà els dies 11a 13 de març de 2015.
  7. El Jurat, presidit per la/el Diputat/da responsable de Mediació, i integrat pels membres del Comitè Científic del I Congrés de Mediació de l'Advocacia que se celebrarà de l'11 al 13 de març de 2015, es reserva el dret d'adjudicar el Premi a un treball publicat que s'ho mereixi, encara que no s'hagi presentat al Premi, sempre que s’hagi publicat durant el 2014, així com de fer menció especial d’algun dels treballs no premiats que, per la seva qualitat i interès, se’n facin dignes. Igualment, el Jurat podrà declarar desert el Premi.
  8. El nom del guanyador/a del Premi es farà públic el 12 de març de 2015, durant la celebració del I Congrés de Mediació de l'Advocacia
  9. Si no es presentés cap persona al concurs, o el Premi fos declarat desert, l'import del Premi es podrà afegir al de l’any següent o distribuir-se en els anys successius.
  10. Els treballs no premiats podran ser recuperats pels seus autors en el termini de tres mesos a partir de la concessió del Premi.
  11. La participació en la present convocatòria, implica l'acceptació de les normes contingudes en aquestes bases. Les persones participants, pel simple fet de participar en la Convocatòria, renuncien a tota classe de reclamació contra la resolució del Jurat, que serà inapel·lable.