Comissió per a la Cooperació i el Desenvolupament (0,7%) | Comissions (0,7%)

Convocatòria 2022 per a la concessió d’ajuts a projectes de cooperació jurídica amb pobles en vies de desenvolupament, amb càrrec a la partida del 0,7 % del pressupost col·legial

La Junta de Govern de l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona, en sessió de 28 de juny de 2022, acordà convocar la concessió d’ajuts a projectes de cooperació jurídica amb pobles en vies de desenvolupament, amb càrrec a la partida del 0,7 % del pressupost col·legial destinada a ajuts al desenvolupament, així com aprovar les bases que regularan el procés.

Mon Aug 29 09:00:00 CEST 2022

L’import de la partida corresponent a la convocatòria 2022 és de 33.338,66 euros.

Podeu consultar les Bases d’aquesta convocatòria i obtenir el formulari de sol·licitud normalitzat a l’adreça d’Internet www.icab.cat/El Col·legi/Comissions i seccions /Comissió per a la Cooperació i el Desenvolupament (0,7%)/ Noticies, i a la seu de l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (Comissió del 0,7%, 2a planta, Mallorca 283, Barcelona; telèfon 93 496 18 81, extensió 5032, demanar per Marta Monserrate).

Les sol·licituds per participar en aquesta convocatòria d’ajuts a projectes de cooperació jurídica, han de presentar-se, adreçades a la Comissió del 0,7% davant del Registre  General de l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (Carrer Mallorca, 283, planta baixa, 08037, Barcelona; horari: de dilluns a divendres, de 9.00 a 20.00 h).

El termini de presentació de sol·licituds s’inicia el dia 29 d’agost de 2022 i finalitza el dia 29 de setembre de 2022 a les 20.00h.

Barcelona, 29 d’agost de 2022

El Secretari