Notes de Premsa

Convocatòria de premsa: L’ICAB analitza les principals novetats tributàries del 2024 que afecten empreses i contribuents

En el marc d’aquesta acte s’abordarà les noves obligacions de facturació d’acord amb els darrers avenços digitals, la tributació autonòmica catalana, les novetats de l'impost sobre societats i la situació actual i propera de la fiscalitat internacional. També es farà un repàs de l'actualitat administrativa i jurisprudencial en matèria tributària.

Wed Feb 14 15:45:20 CET 2024

El Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) organitza a través de la Secció de Dret Fiscal i Financer una jornada per analitzar les principals novetats en matèria fiscal que afectarà empreses i contribuents al llarg d’aquest 2024.

La jornada serà inaugurada per José Blasi Navés, president de la Secció de Dret Fiscal i Financer de l'ICAB, demà dijous, 15 de febrer, a les 9.30h.

A través de cinc taules s’abordaran:

• La situació actual i propera de la fiscalitat internacional, amb menció especial a la tributació mínima del 15% aplicable a grups multinacionals.
  • La tributació autonòmica catalana.
  • Les noves obligacions de facturació d’acord amb els avenços cap a la digitalització
  • Les novetats i qüestions polèmiques a l'impost sobre societats
  • L'actualitat administrativa i jurisprudencial en matèria tributària.

Per tractar amb profunditat aquests àmbits es compta amb la participació de Silvia Pedro Pérez, subdirectora general de Règim Jurídic de Direcció General de Tributs i Joc de la Generalitat de Catalunya; José Ángel De Pablo Vellisco, inspector d'Hisenda de l'Estat; Xavier Suñé Negre, inspector d'Hisenda de l'Estat i president del Tribunal Econòmic Administratiu Regional de Catalunya així com advocats i advocades experts en dret fiscal i tributari com Maria José Gómez García, Albert Collado Armengol, Silvia Andrés Larrión, Meritxell Yus Guijarro i Sergio Gorina Torrents.

*Els mitjans interessats en seguir aquest acte han de confirmar assistència a comunicacio@icab.cat

Acte: L’ICAB analitza les principals novetats tributàries del 2024 que afecten empreses i contribuents

Dia: Inauguració, 15 de febrer a les 9.30h

Lloc: Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (Mallorca 283) – 8a planta