Comissió d'Advocats/des Mediadors/des | Comissió d’Advocats/des Mediadors/es

Convocatòria d’eleccions a la Comissió d’Advocats/des Mediadors/es

1. De conformitat amb el que preveu l’article 13 del Reglament de la Comissió d’Advocats/des Mediadors/es de l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona i altres normes concordants, la Junta de Govern, en sessió de 2 de juliol de 2019, ha convocat eleccions per al proper 12 de setembre de 2019 per proveir els càrrecs d’1 president/a, 1 vicepresident/a, 1 secretari/ària-tresorer/a i 11 vocals de la Comissió d’Advocats/des Mediadors/es de l’ICAB.
Wed Jul 03 00:00:00 CEST 2019

2.Seran electores totes les persones col·legiades que el dia de la convocatòria electoral constin inscrites en la Comissió i no estiguin inhabilitades.

3.Des del 3 de juliol de 2019 el cens electoral podrà consultar-se pels interessats/des a la Secretaria del Col·legi.

4.Podran ser candidates totes les persones col·legiades inscrites en la Comissió el dia de la convocatòria electoral que, en el moment d’ésser proclamades candidates, reuneixin els requisits següents:

a) Estar al corrent de les obligacions col·legials.

b) No estar inhabilitades.

c) No formar part de la Junta de Govern ni del Comitè Executiu de la Comissió.

d) Portar un any incorporades a la Comissió.

El mandat dels membres de l’òrgan de direcció de la Comissió té una durada de quatre anys, amb la possibilitat d’una única reelecció immediata per un nou mandat.

5.Les candidatures podran presentar-se al Registre del Col·legi dins dels quinze dies naturals posteriors a la convocatòria i estaran signades per les persones candidates, amb indicació del seu número de col·legiació.

6.Les candidatures, que seran tancades i inclouran candidats/es per proveir tots els càrrecs que surtin a l’elecció, respondran a criteris de paritat d’acord amb la normativa vigent d’aplicació i hauran de tenir una composició equilibrada de dones i homes, de manera que en el conjunt de la llista les persones candidates de cadascun dels sexes suposin com a mínim el quaranta per cent.

7.Les persones electores podran emetre el seu vot personalment a la seu del Col·legi entre les 11.00 h i les 17.00 h, en què es tancaran les urnes i s’iniciarà l’escrutini.

El secretari,

Jesús Sánchez García

Barcelona, 2 de juliol de 2019

• Comissió d'Advocats/des Mediadors/des | Centre ADR - ICAB | Centre ADR - ICAB | Formació ICAB

SAVE THE DATE! V Congrés de Mediació de l’Advocacia 2024

Amb el lema “Una societat amb mirada restaurativa”, els dies 19 i 20 de juny de 2024 se celebrarà el V Congrés de Mediació de l’Advocacia, organitzat pel Centre ADR de l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB) i GEMME.
  • Comissió d'Advocats/des Mediadors/des | Centre ADR - ICAB | Centre ADR - ICAB

Èxit de seguiment de la Jornada Europea de la Mediació 2024 de l’ICAB

Èxit de seguiment de la Jornada Europea de la Mediació celebrada el 23 de gener de 2024 a l'ICAB i que ha comptat amb la participació d’una vintena d’experts en el camp de la mediació.
  • Comissió d'Advocats/des Mediadors/des | Titulars

L'ICAB, present a la 5a edició dels premis ADR

El diputat responsable de l'àrea de mediació del Centre ADR-ICAB, Carles Garcia Roqueta, ha assistit a l'acte de lliurament de la 5a edició dels #PremisADR2023, que distingeixen els millors treballs de recerca i iniciatives pràctiques en aquest ...