Altres Cursos

Dia Internacional contra el Tràfic il·lícit i Abús de Drogues

El dia 26 de juny se celebra el Dia Internacional contra el Tràfic Il·lícit i Abús de Drogues. La Fundación de la Abogacía Española desenvolupa un projecte de suport a presos espanyols a l'estranger.

Tue Jun 22 16:32:57 CEST 2021

Aquest any 2021 ha posat en marxa una campanya de sensibilització sobre els riscos que suposa participar en activitats de tràfic internacional de petites quantitats de drogues.

Paral·lelament, hi ha un programa anomenat "Restauravidas" per ajudar a presos espanyols que tornen a Espanya a acabar de complir la seva pena, a recuperar la seva vida i començar de zero un cop puguin recobrar la seva llibertat.

Per donar difusió a totes aquestes accions, la Fundación de la Abogacía Española impulsa una campanya amb diferents materials entre el dilluns 21 i el dissabte 26 de juny per conscienciar sobre el fet que "el tràfic de drogues mai és la solució".

Així, a través de Twitter de la Fundació (https://twitter.com/AbogaciayDDHH) faran servir l'etiqueta #NoSeasMula

També promocionaran el curt d'animació "Mula", que es podrà visualitzar en obert a YouTube durant tota aquesta setmana. En ell s'expliquen, a través de diferents testimonis reals, els perills del tràfic de drogues.

A la pàgina web “Ser Mula” https://sermula.com/ es recull tota la informació sobre el curt animat i els testimonis complets dels seus  protagonistes.