Comissió d'Advocats/des Mediadors/des | Centre ADR - ICAB (Centre per a la Resolució Alternativa de Conflictes) | Formació ICAB

El 2 de novembre, a l'ICAB, conferència sobre 'Mediació versus arbitratge'

La Comissió de Mediació i la Comissió de Cultura del Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) organitzen el proper 2 de novembre, a les 19 hores, la conferència amb el títol 'Mediació vs arbitratge. Com afrontar les clàusules contractuals per preveure ambdues figures alternatives de conflictes'. Serà a l'Aula 2 del Centre de Formació, amb entrada gratuïta.
Fri Oct 07 00:00:00 CEST 2016

PONENTS:

· Juan Pablo Correa Delcasso,  advocat, president de la Comissió d'Arbitratge

· Teresa Duplà Marín, catedràtica URL, mediadora i directora del Grup d'Investigació Conflict Management d'ESADE Law School

· Sandra Enzler Fandos, advocada, mediadora i membre del Grup d'Investigació Conflict Management d'ESADE Law School

MODERA:

· M. Eugènia Gay Rosell, advocada i mediadora, vocal  de  la  Comissió  de  Mediació.

Es prega confirmació d'assistència aquí.