Departament de Biblioteca | Biblioteca

Gran èxit de la celebració de Sant Jordi 2024 a la Biblioteca de l’ICAB!

Aquest dimarts, 23 d’abril de 2024, l’Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) ha celebrat la Diada de Sant Jordi! Una completa jornada que ha comptat amb ampli seguiment per part de les persones col·legiades!

Tue Apr 23 21:00:00 CEST 2024

Seguint la tradició, les editorials jurídiques més importants han obsequiat els col·legiats/des que s'han acostat a la Biblioteca col·legial amb una obra i, el Col·legi de l'Advocacia de Barcelona, amb una rosa.

Al matí, la Sala de Lectura de la Biblioteca col·legial, considerada una de les més importants d’Europa a nivel jurídic, ha acollit la Fira del Llibre, on les principals editorials jurídiques han regalat llibres, revistes i altres obsequis.

Enguany, volem agrair la col·laboració, entre d’altres, de les següents editorials:

• Aranzadi La Ley
  • Atelier
  • Economist&Jurist
  • Iberley Colex
  • Iustel
  • Lefebvre-El Derecho
  • Revista Jurídica de Catalunya
  • Sepín
  • Tirant Lo Blanch
  • Vlex

També s'han programat diferents visites guiades a la Biblioteca del Col·legi per conèixer tot el seu llegat i les obres que alberga.

A la tarda, la jornada ha culminat amb un magnífic concert a càrrec de la Coral de l’ICAB, que ha tingut lloc a l'avantsala de la Biblioteca.

A més, la Fundació Degà Ignasi de Gispert ha venut roses de xocolata al xamfrà del Palauet Casades. Els beneficis es destinaran a treballar en la important tasca social que duu a terme l'entitat en benefici de l’advocacia que es troba en situació vulnerable.