Comissió d'Advocats/des Mediadors/des | Centre ADR - ICAB (Centre per a la Resolució Alternativa de Conflictes) | Formació ICAB

El 23 d’octubre comença la formació per als advocats de part que intervenen en una mediació

El Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB), a mans de la Comissió d’Advocats i Advocades Mediadores, impartirà una formació per als advocats i advocades de part que intervenen en una mediació.
Mon Oct 08 00:00:00 CEST 2018

El curs s’impartirà els dimarts i els dijous, de 16 a 20h, i començarà el proper 23 d’octubre i acaba el 27 de novembre de 2018. La formació té una durada de 40 hores lectives.

El primer dia del curs es dedicarà mitja hora a la benvinguda i a la presentació de les sesssions. A la resta de dies, es dedica tota la sessió a parlar sobre un o dos temes, com ara la gestió emocional, així com l’acompanyament als clients i la relació amb els companys; l’art de la negociació; els principis i el procés de la mediació; eines per conflictes multiparts; els acords i la seva execució; les especifitats de la Mediació Intrajudicial i la mediació com una oportunitat pels advocats. Les sessions també tractaran casos pràctics del desenvolupament de la mediació.

Les sessions s’impartiran a l’aula 61, situada a la sisena planta de l’ICAB, de la mà de professors de Dret Civil a la Universitat de Barcelona, advocats i advocades, mediadors i mediadores i magistrats, entre d’altres professionals.

El curs té per objectiu que els advocats se sentin còmodes  acompanyant i assessorant els seus clients durant un procediment en el qual calgui recórrer a la mediació. D’aquesta manera, els advocats que assisteixin al curs podran vetllar pels interessos dels seus clients d’una manera més eficient.

Si vols saber més sobre el curs de mediació de l’ICAB fes clic aquí.