Grup de l'Advocacia Jove (GAJ Barcelona) | Grup de l'Advocacia Jove (GAJ) | Sant Raimon de Penyafort | Titulars

El Concurs d’Oratòria Amadeu Maristany In Memoriam 2024 ja té guanyadors/es

La guanyadora de l’edició d’enguany del Concurs d’Oratòria Amadeu Maristany In Memoriam 2024, organitzat pel Grup de l'Advocacia Jove de Barcelona (GAJ Barcelona), ha estat Eva Busquets per la defensa del tema “Oposició a l’execució de Maria Antonieta per raons formals”. Rebrà com a premi una toga nova i 1.200 €.

Thu May 30 12:32:52 CEST 2024

El segon premi s’ha concedit a Borja Cabezas per la seva defensa del tema “Com sobreviure a una reunió d'advocats sense morir en l'intent: estratègies de supervivència jurídica en esdeveniments socials”. El premi de la segona classificació són 600 € i un regal dels que pertanyen a la línia de marxandatge del GAJ o de l’ICAB.

I el tercer premi ha estat per a Lucas Martín, amb la seva argumentació sobre “La jurisdicció del més ràpid: resolent disputes en l'era dels lliuraments a domicili”, que rebrà un regal dels que pertanyen a la línia de marxandatge del GAJ o de l’ICAB.

El lliurament dels premis als i les guanyadores es realitzarà el dia 14 de juny de 2024 en el marc de la sessió solemne de Sant Raimon de Penyafort.

El degà de l’ICAB, Jesús M. Sánchez; el secretari de la Junta de Govern, Joaquim de Miquel; i el president del GAJ, Alexander Salvador, han presidit el Concurs d’Oratòria Amadeu Maristany In Memoriam 2024, que s’ha celebrat el dimecres 29 de maig en el marc dels actes de Sant Raimon 2024. Elena Medina, vocal del GAJ, ha actuat com a conductora de l’acte i ha donat pas a les intervencions dels participants.

En aquesta ocasió, la síndica de greuges de Catalunya, Esther Giménez-Salinas, ha intervingut com a convidada d’honor i, posteriorment, ha intervingut Ignacio Rigau, guanyador de l’edició del Concurs d’Oratòria Amadeu Maristany 2023.

L’enginy, el sentit de l’humor i els dots de retòrica han estat les protagonistes d’aquest Concurs, on s’ha posat de manifest el talent de l’advocacia jove. El jurat ha estat integrat pel degà, Jesús M. Sánchez; el secretari de la Junta de Govern, Joaquim de Miquel; el president del GAJ, Alexander Salvador; l’expresident del GAJ Albert Jané; la síndica de greuges de Catalunya, Esther Giménez-Salinas; el guanyador de la darrera edició del concurs, Ignacio Rigau; i membres de la Família Amadeu Maristany.

Des del Grup de l’Advocacia Jove de Barcelona han agraït la participació i han reconegut les habilitats d’oratòria de tots els i les concursants d’aquesta edició: Borja Cabezas, Eva Busquets, Zaira Espada, Julio Herreros, Lucas Martín i Ramon-Alexandre Salvat. Tots els finalistes han rebut un obsequi.