Departament de Biblioteca | Biblioteca | Sant Raimon de Penyafort

El Diverticab 2024 omple de llibres i màgia la seu col·legial!

Tota l'advocacia de Barcelona segueix gaudint del #SantRaimon24! Aquest dissabte, 8 de juny, han tingut lloc les activitats per a les famílies, amb cultura, llibres i màgia, dins del Diverticab. És magnífic veure el Palauet Casades ple de rialles dels fills i filles dels nostres col·legiats i col·legiades!

Sat Jun 08 23:00:00 CEST 2024

La tarda ha començat amb una visita infantil a la Biblioteca col·legial amb l’objectiu de descobrir la màgia dels llibres. Els petits han agafat la vareta al més pur estil Harry Potter i han jugat a transformar les llibres de Dret en contes per a bruixes i bruixots!

A continuació, el “Mago KOKO” ha fet gaudir als més petits de la casa amb la seva màgica posada en escena. Amb trucs plens de colors diferents, ha captat l’atenció de tots els infants i ha promogut la seva participació en l’espectacle a través del joc i la paraula.

Posteriorment, els més petits/es de la casa han pogut gaudir d'una mini festa  amb "xuxes", gelats i "tattoos" al Pati de Columnes.