Manteniment - Serveis Generals | Titulars

El Sopar d'Estiu ICAB 2024 reuneix més de 600 persones al Club Natació Barcelona

Un any més, en el marc del 9è Congrés de l’Advocacia de Barcelona, ha tingut lloc el tradicional Sopar d’Estiu (2024), que ha aplegat més de 600 persones al Club Natació Barcelona el dijous 18 de juliol, com a final de curs de les activitats col·legials.

Thu Jul 18 23:53:00 CEST 2024

Ha estat una gran ocasió per retrobar-se amb companys i companyes, conèixer altres professionals de l'àmbit jurídic i fer networking en un ambient únic i distès, a tocar de la platja!

Bon estiu a tothom!

FOTOS DE L'ACTE