El diputat Carles Garcia Roqueta representa l’ICAB en la visita institucional del conseller Espadaler a la Ciutat de la Justícia

El diputat de la Junta de Govern responsable de Mediació, Carles Garcia Roqueta, ha representat l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) en la primera visita institucional que el conseller de Justícia i Qualitat Democràtica, Ramon Espadaler, ha dut a terme a la Ciutat de la Justícia.

Thu Sep 12 00:00:00 CEST 2024

Aquest dijous, 12 de setembre de 2024, el titular de Justícia ha tingut l'oportunitat de conèixer de primera mà les principals preocupacions dels operadors jurídics del partit judicial de Barcelona, per poder determinar quines han de ser les línies de treball prioritàries del Departament.

Durant la visita, el conseller ha estat acompanyat per Maite Casado, secretària general del Departament; Iolanda Aguilar, secretària per a l’Administració de Justícia; Cristina Ferrando, jutgessa degana de Barcelona, i Neus Pujal, fiscal en cap de Barcelona.

Així mateix, el conseller també ha visitat els espais dels col·legis professionals d’advocats –i el Servei d’Atenció Col·legial de l’ICAB a la Ciutat de la Justícia-, així com els de procuradors, graduats socials, el Servei Comú Processal i el Registre Civil de l’Hospitalet de Llobregat.