Centre ADR - ICAB (Centre per a la Resolució Alternativa de Conflictes) | Departament Internacional | Protocol | Departament Internacional ICAB

El diputat de l’ICAB Carles Garcia Roqueta lliura al Centre de Mediació de Catalunya el premi "European ADR Awards” de la FBE

La Comissió de Mediació de la Federació d’Advocats d’Europa (FBE), que presideix Carles Garcia Roqueta, diputat de la Junta del Govern de l’Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB), ha distingit el Centre de Mediació de Catalunya com a millor institució europea de mediació a la 1a edició dels "European ADR Awards".

Sat Oct 07 15:00:00 CEST 2023

La directora general de Dret, Entitats Jurídiques i Mediació, Immaculada Barral, acompanyada de la directora del Centre de Mediació de Catalunya, Elisabeth Saltor, han recollit el premi aquest dissabte, 7 d’octubre de 2023, de mans de Garcia Roqueta, en el marc del "FBE Congress (Intermediate Meeting)" celebrat a Gdansk (Polònia).

El jurat del premi ha tingut en compte la tasca duta a terme des del Centre de Mediació de Catalunya per donar a conèixer la mediació com a via de resolució alternativa de conflictes eficient a tots els àmbits.