Comissions | Comissions

Els dies 9 i 10 de novembre se celebra el BizBarcelona 2022, participa donant assessorament jurídic de manera presencial!

Durant aquests dos dies et proposem tornar a comptar amb tu de forma voluntària per oferir assessorament jurídic de manera presencial dirigit a persones emprenedores, start-ups, pimes i autònoms. L'objectiu és ajudar a crear i fer créixer els seus negocis, projectes i empreses, en un espai de trobada i networking.

Mon Sep 12 14:05:00 CEST 2022

Si t’interessa participar, emplena el formulari adjunt indicant data i horari al qual tens disponibilitat i ens l’envies per e-mail a l’adreça: comissions@icab.cat

INSCRIPCIONS FINS 15 DE SETEMBRE

• Comissions

• Mallorca, 283
      08037 Barcelona , Barcelona (Espanya)
    • 93 496 18 80
    • Fax: 93 487 16 49
    • Comissió d'Advocats de Responsabilitat Civil i Assegurances, Comissió de Defensa dels Drets de la Persona i del Lliure Exercici de l'Advocacia, Comissió de Dones Advocades, Comissió de Dret Penitenciari, Comissió de Drogues , Comissió de Justícia Penal Internacional , Comissió dels Drets de la Gent Gran , Comissió per a la Igualtat de Drets dels Nous Models de Família, Comissió de Prospectives
  • Comissió de Prospectives Socioprofessionals

• Torn d'Ofici i Assistència al Detingut

INSCRIPCIONS OBERTES! IV Congrés de l’Advocacia d’Ofici a l’ICAB (2024)

Els dies 16 i 17 de maig de 2024 tindrà lloc el IV Congrés de l’Advocacia d’Ofici, organitzat per l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB).
  • Grup de l'Advocacia Jove (GAJ Barcelona)

ANUNCI | Modificació dels Estatuts del GAJ, acord de Junta de Govern de 23 d'abril del 2024

La Junta de Govern de l’Ilꞏlustre Colꞏlegi de l’Advocacia de Barcelona, en sessió de 23 d’abril de 2024, ha aprovat definitivament la modificació dels Estatuts del Grup de l’Advocacia Jove de l'Ilꞏlustre Colꞏlegi de l’Advocacia de Barcelona.
  • Comissió de Cultura / Seccions | Secció de Dret Processal

INSCRIPCIONS OBERTES! Curs de Tècnica Probatòria (2024)

La Secció de Dret Processal de l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB), en col·laboració amb l’Associació de Probàtica i Dret Probatori (ADPD) té obertes les inscripcions per a la 6a edició del Curs de Tècnica Probatòria. ...