Gestió del Centre d'ADR

El Centre ADR ICAB (Mallorca, 283 primera planta) és un Centre INTEGRAL on oferim i es poden contractar el següents serveis.

11/12/2020
  • Atenció telefònica i personalitzada als usuaris/àries ADR  (professionals i ciutadans)
  • Tramitació de Mediacions Públiques en col·laboració amb la Generalitat de Catalunya fins a la designa del professional
  • Tramitació integral de les Mediacions Privades, incloent la designa del professional adscrit al Centre

• Centre ADR - ICAB (Centre per a la Resolució Alternativa de Conflictes) | Premis i Beques

Presentem la VIII Edició del Premi Dialoga 2021!

La present edició tindrà com a tema central "La gestió de conflictes en temps de Covid-19"
  • Comissió d'Arbitratge | Centre ADR - ICAB (Centre per a la Resolució Alternativa de Conflictes) | Comissió Arbitratge

Nou òrgan de direcció de la Comissió d’Arbitratge

De conformitat amb les previsions de l’article 15.6 del Reglament de les comissions de persones col·legiades de l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona, la Junta de Govern provisional, reunida en sessió de 10 de maig de 2021, ha acordat ...
  • Comissió d'Advocats/des Mediadors/des | Centre ADR - ICAB (Centre per a la Resolució Alternativa de Conflictes) | Centre ADR - ICAB (Centre per a la Resolució Alternativa de Conflictes)

Últimes places per al XI Curs d’Arbitratge (ON-LINE) 2021

El curs s’impartirà del 19 d’abril al 31 d’octubre de 2021.