Notes de Premsa | Titulars | Secció de Dret de Família | Secció de la Infància i de l'Adolescència

Inauguració del III Congrés de Família: infància, família i capacitat

Els col·legis de l’advocacia de Màlaga, Madrid, Barcelona i Antequera, amb la “Plataforma Familia y Derecho”, presenten la tercera edició del Congrés de Família que en aquesta ocasió se celebrarà a Màlaga.

Wed May 17 11:50:12 CEST 2023

La inauguració tindrà lloc el 18 de maig a les 9:00h a la seu col·legial, on participaran els degans de cada Col·legi participant, així com el president de la “Plataforma Familia y Derecho”.

Una cop finalitzada la inauguració, a les 9:30h. tindrà lloc una roda de premsa a la Sala de Juntes del Col·legi d’Advocats de Màlaga amb Flor Carrasco, vicedegana de l’Advocacia de Màlaga, Isabel Winkels Arce, vicedegana de l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Madrid, Joaquim de Miquel Sagnier, secretari de l’Il·lustre Col·legi de
l’ Advocacia de Barcelona i Xavier Abel Lluch, magistrat-jutge del Jutge d’Instància nº 14 Barcelona, president de la “Plataforma Familia y Derecho”. L’acte es podrà seguir de forma telemàtica a través de Zoom.

Durant dos dies, se celebraran set taules rodones amb 23 ponents de diferents àmbits. S’abordaran  temes de gran importància com és la instrumentalització dels menors en els processos de família o l’assetjament a  les xarxes socials; comptarem amb els defensors del poble d’Espanya, Andalusia i de Catalunya que es reuniran en una mateixa taula; i inclús, els propis nens tindran veu amb un govern infantil que els representa. Podeu veure el programa complet en el següent enllaç.

RODA DE PREMSA

DIA: dijous, 18 de maig.

Hora: 09:30h.

Lloc: Sala de Juntes de l’Advocacia de Màlaga (Paseo de la Farola 13)

*Si us plau, confirmeu assistència/ seguiment a comunicacio@icab.cat

• Altres Cursos | Titulars

El degà de l’ICAB assisteix al IV Congrés de Dret Bancari a Madrid

El degà de l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB), Jesús M. Sánchez, ha estat present en la inauguraicó del IV Congrés de Dret Bancari celebrat a l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Madrid (ICAM).
  • Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ) | Titulars

La CRAJ informa: Inspecció a la secció territorial de la Fiscalia de Santa Coloma de Gramenet

Us informem que la Fiscalia de la Comunitat Autònoma de Catalunya té previst dur a terme una inspecció sobre la secció territorial de la Fiscalia de Santa Coloma de Gramenet el proper dia 25 d’abril de 2024.
  • Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ) | Titulars

La CRAJ informa: Nou tràmit de presentació de recursos de reposició

Us informem que l’Agència Tributària de Catalunya ha posat a disposició de la ciutadania un nou tràmit que permet presentar recursos de reposició en contra d’actes de reclamació del pagament d’un deute pendent en via executiva.