Inscripcions obertes a la Jornada 7X7: Mediació i advocacia vs masc previstos en l'Avantprojecte d'Agilització i Eficiència Processal

La sessió s’impartirà el 14 d’abril de 2021 de forma on-line.

08/04/2021

La present jornada, organitzada pel Centre ADR de l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona i la Comissió d’Advocats/des Mediadors/es, té com a objectiu donar a conèixer diferents àmbits de la mediació i tractarà la possible incorporació de temes com el Dret Col·laboratiu o la Coordinació de Parentalitat a l’Avantprojecte d’Agilització i Eficiència Processal.

La sessió tindrà lloc el dia 14 d’abril de 2021 a través de la seu virtual de l'ICAB.

PRESENTA:

• Núria Flaquer. Advocada. Diputada ICAB Responsable de Mediació.

PONENTS:

• Montserrat Tur. Advocada i mediadora per parlar sobre Dret Col·laboratiu i la seva possible incorporació a l’Avantprojecte d’ Agilització i Eficiència Processal.
  • Meritxell Bosch. Advocada, mediadora i vocal de la Comissió de Mediació de l’ICAB per parlar de la Coordinació de Parentalitat, i la seva possible incorporació a l’Avantprojecte d’Agilització i Eficiència Processal.
  • Ignacio Ripol. Advocat, àrbitre i mediador per parlar de Mediació Mercantil i altres àmbits de la Mediació.
  • Carlos Valls. Advocat i àrbitre per parlar de la figura de l’expert independent prevista en l’Avantprojecte d’Agilització i Eficiència Processal.
  • Juan Pablo Correa. Advocat i àrbitre per parlar de l’oferta vinculant prevista en l’Avantprojecte d’Agilització i Eficiència Processal.
  • Antoni Bosch.  Notari. Per parlar de la conciliació privada prevista en l’Avantprojecte d’Agilització i Eficiència Processal.
  • Sílvia García. Advocada i mediadora. Per parlar de clàusules mixtes ADR i de la transformació dels despatxos d’advocacia tradicional en despatxos multi door per una millor adaptació a l’Avantprojecte d’Eficiència Processal.

MODERA:

• José Martos. Advocat i mediador. Secretari de la Comissió d’Advocats i Advocades Mediadores de l'ICAB.

L’assistència a la conferència acreditada per connexió on-line computarà com a formació continuada de conformitat amb l’article 21 del Decret 135/2012.

Inscripcions gratuïtes a través d'aquest enllaç.

• Centre ADR - ICAB (Centre per a la Resolució Alternativa de Conflictes) | Premis i Beques

Presentem la VIII Edició del Premi Dialoga 2021!

La present edició tindrà com a tema central "La gestió de conflictes en temps de Covid-19"
  • Comissió d'Arbitratge | Centre ADR - ICAB (Centre per a la Resolució Alternativa de Conflictes) | Comissió Arbitratge

Nou òrgan de direcció de la Comissió d’Arbitratge

De conformitat amb les previsions de l’article 15.6 del Reglament de les comissions de persones col·legiades de l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona, la Junta de Govern provisional, reunida en sessió de 10 de maig de 2021, ha acordat ...
  • Comissió d'Advocats/des Mediadors/des | Centre ADR - ICAB (Centre per a la Resolució Alternativa de Conflictes) | Centre ADR - ICAB (Centre per a la Resolució Alternativa de Conflictes)

Últimes places per al XI Curs d’Arbitratge (ON-LINE) 2021

El curs s’impartirà del 19 d’abril al 31 d’octubre de 2021.