Comissió d'Advocats/des Mediadors/des | Comissió de Cultura / Formació | Formació ICAB

Inscripcions obertes per a la Jornada Formativa 7x7: 'Els reptes dels ADR a Europa: eines per l’advocacia' (7 ponents / 7 minuts per crear l'espai de debat)

El dilluns 10 de desembre, de 18 a 20h, set ponents comptaran amb set minuts cadascun per crear l'espai de debat al Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB), el qual girarà al voltant dels ADR (Alternative Dispute Resolution). La jornada tindrà lloc a la 8a planta de la seu de l'ICAB (carrer Mallorca, 283).
Mon Nov 19 00:00:00 CET 2018

Mª Eugènia Gay, degana del Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB), inaugurarà a la seu col·legial aquesta jornada formativa ADR 7X7 organitzada pel Centre ADR i la Comissió d'Advocats Mediadors.

Set professionals procedents de tots els àmbits jurídics (administració, universitat, arbitratge, mediació, dret col·laboratiu...) i especialitzats en mètodes alternatius de resolució de conflictes exposaran en 7 minuts el que representen aquests sistemes com a eines útils per l’advocacia, i posteriorment obriran un espai de debat per reflexionar sobre els reptes i oportunitats dels ADR a Europa, per desjudicialitzar els conflictes cedint el protagonisme a les parts.

Una jornada adreçada a tots els professionals de l’advocacia  per tal que prescriguin entre els seus clients la resolució alternativa de conflictes, i als professionals de la mediació i d’altres ADR, per tal que fomentin i exerceixin de forma combinada i simultània aquests diferents sistemes alternatius, que comparteixen agilitat, flexibilitat i la finalitat d’obtenir  acords eficaços, satisfactoris i menys lesius.