Ja disponibles els vídeos de les Jornades Europees de la Mediació 2021

Com cada any s'ha celebrat el Dia Europeu de la Mediació, el 21 de gener de 2021.  Enguany hem repetit l’exitosa fòrmula que vam encetar l’any passat amb la II Edicio de les JEM2021, tot i que el programa i format s'ha adaptat a les actuals restriccions sanitàries.

22/01/2021

• Centre ADR - ICAB (Centre per a la Resolució Alternativa de Conflictes) | Premis i Beques

Presentem la VIII Edició del Premi Dialoga 2021!

La present edició tindrà com a tema central "La gestió de conflictes en temps de Covid-19"
  • Comissió d'Arbitratge | Centre ADR - ICAB (Centre per a la Resolució Alternativa de Conflictes) | Comissió Arbitratge

Nou òrgan de direcció de la Comissió d’Arbitratge

De conformitat amb les previsions de l’article 15.6 del Reglament de les comissions de persones col·legiades de l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona, la Junta de Govern provisional, reunida en sessió de 10 de maig de 2021, ha acordat ...
  • Comissió d'Advocats/des Mediadors/des | Centre ADR - ICAB (Centre per a la Resolució Alternativa de Conflictes) | Centre ADR - ICAB (Centre per a la Resolució Alternativa de Conflictes)

Últimes places per al XI Curs d’Arbitratge (ON-LINE) 2021

El curs s’impartirà del 19 d’abril al 31 d’octubre de 2021.