Normativa | Comissió Normativa | Màrqueting

Ja teniu disponibles els vídeos del I Congrés sobre el principi de transparència en la contractació predisposada i la seva projecció com a valor transversal en la societat

Vídeos de les ponències del Congrés celebrat els dies 18 i 19 de febrer de 2021.

Fri Feb 26 09:58:48 CET 2021

El Congrés virtual, organitzat per la Comissió de Normativa del Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) i Vlex, va tenir com a principal objectiu posar sobre la taula la importància dels valors que cohesionen la societat per tal de millorar el nostre “Estat Social i Democràtic de Dret” i avançar en l’àmbit de la informació i de les comunicacions.

0. Inauguració (VÍDEO)

1. Primera Taula: La transparència com a nou valor de la societat (VÍDEO)

2. Segona Taula:  Transparència i abusivitat: aspectes diferenciadors (VÍDEO)

3. Tercera Taula: L'extensió del concepte de consumidor. Persones jurídiques. Inversor minorista. Fiadors. Hipotecants no Deudors. (VÍDEO)