Comissió d'Advocats/des Mediadors/des | Centre ADR - ICAB (Centre per a la Resolució Alternativa de Conflictes)

Jornada: 'A Santa Coloma la mediació, una solució per tothom'

El proper 13 de maig, de 9.30 a 14h, tindrà lloc a Santa Coloma de Gramenet una jornada que sota el títol 'A Santa Coloma la mediació, una solució per tothom' abordarà els aspectes més importants sobre la mediació com a mètode de resolució de conflictes.
Thu Apr 07 00:00:00 CEST 2016

Participaran en aquesta jornada el Col·legi de l’Advocacia de Barcelona, el CEMICAB, l’Ajuntament i els Jutjats de Santa Coloma de Gramenet, la Policia Local, Mossos d’Esquadra i els serveis de convivència ciutadana.

El degà de l'ICAB, Oriol Rusca Nadal, i l’ alcaldessa de Santa Coloma de Gramenet, Núria Parlon, inauguraran aquesta jornada, que tindrà lloc a l’Auditori de l’Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet.

L’objectiu de la jornada, que es divideix en quatre ponències, és donar a conèixer com es gestiona i com s’ofereix la mediació des dels serveis públics, com es gestiona la mediació quan el conflicte ja ha estat judicialitzat, així com els beneficis emocionals de la mediació per a les persones que són dins el conflicte.

Finalment, la diputada de la Junta de Govern de l’ICAB responsable del CEMICAB, Mercè Claramunt, donarà dades sobre les mediacions que s’han realitzat en el darrer any en aquest Centre de Mediació.