Formació Internacional | Formació ICAB | Formació Internacional

L'Acadèmia de Dret Europeu (ERA), amb la col·laboració del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona, organitza diferents seminaris sobre mediació a la Unió Europea

L'ICAB participa com a organització col·laboradora en el projecte Mediation in the EU: Language, Law and Practice. Es tracta d'un projecte que pretén difondre el coneixement sobre la mediació internacional i fomentar el seu ús entre els i les jutges, advocats/des i mediadors/es, i ajudar a desenvolupar les seves competències lingüístiques legals i professionals en anglès.

Mon Jul 05 15:22:35 CEST 2021

Cada seminari oferirà formació lingüística interactiva i formació pràctica sobre mediació. Cinc seminaris estaran centrats en la mediació civil i mercantil i els quatre restants en mediació familiar.

Seminaris dirigits a advocats/des i mediadors/es

Id.

24-26 April 2023

Vilnius, Lithuania

Requisits per participar-hi:

• Idioma: els i les participants hauran de tenir coneixements d'anglès.
  • Cost de la inscripció: 275 euros
  • Allotjament: el cost de la inscripció inclou l'hotel: es cobrirà un màxim de 3 nits a l'hotel reservat per l'ERA i la reserva la gestionaran ells directament. Pauses cafè i menjars estan també inclosos. L'ERA convidarà els i les participants a un sopar. Està inclosa també la documentació del seminari.
  • Viatge: els costos de viatge no es reemborsaran, i els i les participants hauran de reservar el seu propi vol.

Les places disponibles per a cada seminari són limitades. Totes aquelles persones interessades s'han d'inscriure a través del formulari en línia disponible a la pàgina de cada un dels seminaris

Per més informació consulteu: Mediation in the EU: Language, Law and Practice – Series of interactive language training events (era-comm.eu)