L’ICAB acompanya el Col·legi Notarial de Catalunya durant la festivitat del Patró, Sant Joan Evangelista 2026
El Col·legi Notarial de Catalunya ha celebrat el 19 de juny de 2026 la festivitat del seu Patró, Sant Joan Evangelista, a Sant Cugat. En representació del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB), hi ha assistit la degana de la Corporació, Cristina Vallejo.
En el transcurs de l'esdeveniment s’ha dut a terme un acte d’homenatge als companys que enguany celebren 25 anys de professió com a notaris i a aquells que s’han jubilat en el darrer any.
A més, el Col·legi Notarial de Catalunya ha concedit la seva Medalla d’Honor a Fernando de Aragón, qui ha estat director General del Cadastre entre 2016 i 2026.
També s’ha lliurat el Premi Comunicació CNC a la periodista Elisenda Vallejo, actualment redactora en cap de la secció d’Economia de La Vanguardia.
Paral·lelament, s’ha dut a terme el lliurament de diversos reconeixements a persones que han contribuït a fomentar la col·laboració entre els professionals jurídics. En aquesta ocasió, han estat distingides Clara Carulla, magistrada del Consell General del Poder Judicial i exdirectora de l’Escola Judicial, i Carla Francitorra de Font, qui va ser subdirectora general de Dret, Entitats Jurídiques i Protectorat de la Generalitat entre l’any 2021 i el 2026. Ambdues són professionals que han estat molt vinculades al Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB).
Felicitats a tots els guardonats i, també, al degà dels Notaris, José Alberto Marín, i a tota la seva Junta de Govern, per aquesta magnífica celebració.
Contacte
-
Comunicació (Premsa, Web, XXSS i Món Jurídic)
-
Mallorca, 283
08037 Barcelona , Barcelona (Espanya) - 93 496 18 85 / 93 496 18 80
- premsa@icab.cat; comunicacio@icab.cat
-
Mallorca, 283
menú