L’ICAB acull la presentació del llibre “Nunca me marcharé”, del magistrat del Tribunal Suprem Vicente Magro
La Sala de Lectura de la Biblioteca de l’Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) ha acollit aquest dilluns, 13 de juliol de 2026, la presentació del llibre “Nunca me Marcharé”, amb l’autor de l’obra, el magistrat de la Sala Segona del Tribunal Suprem Vicente Magro.
La benvinguda institucional ha anat a càrrec del vicedegà de la Corporació, Jorge Navarro, que ha donat les gràcies al magistrat per la seva presència a l'ICAB.
L’acte ha comptat també amb la intervenció del vicepresident de la Comissió d'Advocats de Responsabilitat Civil i Assegurances de l'ICAB, l'advocat Xavier Coca.
La presentació ha posat en valor la setena obra de Magro, que ara publica una història de ciència-ficció enfocada al relat de la vida després de la mort. L’autor recull en el seu nou llibre un relat que explora la vida d’aquells que encaren l'absència irreversible dels que se’n van; una història que descriu el dol i la superació de la pèrdua dels més estimats.
Prèviament a la presentació del seu llibre, Magro ha ofert una ponència sobre la reparació íntegra del dany de la Sala Segona del Tribunal Suprem front a la reparació parcial del Barem d'Accidents de Trànsit, organitzada per la Secció de Dret de la Circulació de l'ICAB.
Contacte
-
Biblioteca (Direcció)
-
Mallorca, 283
08037 Barcelona , Barcelona (Espanya) - 93 601 12 60 / 93 496 18 80
- biblioteca@icab.cat
-
Mallorca, 283
menú