Comissió de Cultura / Seccions | Comissió de Cultura / Formació | Secció de Dret Administratiu

L’ICAB celebra el webinar “Fons Next Generation: materialitzar una oportunitat històrica”

El dimarts 26 d’octubre de 2021, a les 9.30 hores, la Secció de Dret Administratiu de l’ICAB i el Grup de Treball de Sectors i Serveis Regulats han organitzat el Webinar “Fons Next Generation: materialitzar una oportunitat històrica”.

Tue Oct 26 00:00:00 CEST 2021

Fons next generation: Materialitzar una oportunitat històrica from ICAB on Vimeo.

La degana del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona, Mª Eugènia Gay, ha presentat el Webinar explicant que “Els Fons Europeus representen una oportunitat històrica per materialitzar les necessàries reformes per apuntalar la recuperació econòmica després de la pandèmia”.

A continuació, la degana ha donat la paraula al nou president de la Secció de Dret Administratiu, Alejandro Jiménez: “És un repte per als advocats/des assessorar a les administracions de l’Estat, de les Comunitats Autònomes i entitats locals amb els mecanismes jurídics per aconseguir que aquests fons arribin a complir els objectius que ha marcat la Unió Europea”.

El moderador del Webinar, Joaquin Tornos, ha presentat a la directora general de Fons Europeus, Departament d’Economia i Hisenda, Mariona Sanz, que ha abordat els reptes des del punt de vista de la Generalitat.

Posteriorment, han intervingut Tomàs Font, catedràtic de Dret Administratiu de la Universitat de Barcelona, i Jose Maria Gimenos, catedràtic de Dret Administratiu de la Universitat de Saragossa i Codirector de l’Observatori de Contractació Pública.